Termeni și condiții

I. Dispoziții generale

  1. Termenii și condițiile generale comerciale (denumite în cele ce urmează „Termeni și condiții”) se aplică în cazul achizițiilor online de pe site-ul dedoles.ro, operat de Dedoles Ltd., sediu social Za konickom 14, 902 01 Pezinok, Republica Slovacă, Număr de identificare companie (ICO): 46706305, înregistrată la Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Bratislava I, Secția Sro, Nr.: 81976/B, E-mail: salut@dedoles.ro, persoană de contact: Jaroslav Chrapko, nr. tel.: +421 917 611 041.
  2. Termenii și condițiile reprezintă parte integrantă a contractului de cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător.
  3. Toate relațiile contractuale sunt încheiate în conformitate cu legislația valabilă în Republica Slovacă.
  4. În cazul în care partea contractantă este consumatorul, relațiile care nu sunt reglementate de prezentele clauze și condiții respectă următoarele legi:
  • Legea Nr. 40/1964 publicată în Colecția de Legi, din Codul Civil, cu toate modificările și adăugirile ulterioare;
  • Legea Nr. 250/2007 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului, cu toate modificările și adăugirile ulterioare;
  • Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului în timpul vânzării de bunuri și prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță, în afara sediului vânzătorului, precum și în baza modificărilor și completărilor anumitor legi;
  • Legea Nr. 22/2004 publicată în Colecția de Legi, cu privire la comerțul online și completările la Legea Nr. 128/2002 publicată în Colecția de Legi, cu privire la controlul statului asupra pieței domestice pe probleme de protecție a consumatorului și în baza modificărilor anumitor articole din Legea Nr. 284/2002 publicată în Colecția de Legi, cu toate modificările și adăugirile ulterioare.
  1. În cazul în care partea contractantă este vânzătorul, relațiile care nu sunt reglementate de prezentele clauze și condiții respectă Legea Nr. 513/1991 publicată în Colecția de Legi, din Codul Comercial, cu toate modificările și adăugirile ulterioare.

II. Definiții termeni

  1. Contractul cu consumatorul se referă la orice contract, indiferent de forma legală a acestuia, care se încheie între vânzător și cumpărător.
  2. Vânzător se referă la compania Dedoles SRL, care operează magazinul online. Obiectul de afaceri al acestuia este vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online, accesibil la adresa www.dedoles.ro (numit în cele ce urmează „magazin online”).
  3. Cumpărătorul se referă la clientul care încheie o înțelegere contractuală cu vânzătorul pe baza unui contract de cumpărare.
  4. Clientul magazinului nostru online se referă la orice persoană fizică autorizată să efectueze acte juridice sau la orice persoană juridică care și-a exprimat interesul de a achiziționa bunuri din magazinul online. Pe baza acestor Termeni și Condiții și în anumite condiții, consumatorul indică o terță parte pe care consumatorul o desemnează în comanda fermă drept persoane căreia i se vor livra produsele comandate (denumite în cele ce urmează „persoana autorizată”). Menționarea numelui persoanei autorizate în comanda fermă constituie acordul acesteia de a prelua bunurile comandate.

III. Comanda și încheierea unui contract

  1. Cumpărătorul alege un produs pe baza ofertei actuale publicate în magazinul online, confirmă selecția printr-un clic pe butonul „Cumpără”, completează formularul de comandă (e-mail, precum și adresa de livrare în cazul achiziționării unui produs fizic), alege numărul de bucăți (sau, în mod alternativ, menționează alți parametri ai produsului) și selectează metoda de plată (numerar la livrare, numerar la momentul primirii). Comenzile plasate prin intermediul magazinului online sunt considerate a fi comenzi ferme. În momentul în care se plasează o comandă, cumpărătorul confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și Condițiile prin apăsarea butoanelor corespunzătoare.
  1. Plasarea de bunuri oferite în magazinul online reprezintă propunerea de a încheia un contract, contract care este apoi încheiat prin confirmarea comenzii efectuată de către cumpărător și prin acceptarea acestei comenzi de către vânzător. După procesarea comenzii, vânzătorul are obligativitatea de a trimite fără întârziere confirmarea primirii comenzii (acceptarea comenzii) pe adresa de e-mai indicată de către cumpărător. Această confirmare include numărul comenzii, numele și lista cu bunuri, informații privind prețul bunurilor și costurile de livrare (tarife poștale), metoda de plată, informații despre timpul estimat de livrare a bunurilor, informații referitoare la locul unde bunurile urmează să fie livrate, informații despre vânzător sau alte informații. Prin primirea unui e-mail care confirmă primirea comenzii plasate, se încheie contractul de cumpărare.
  2. În cazul în care ați creat un cont în magazinul nostru online, comanda dumneavoastră va fi stocată în secțiunea „Comenzile mele”, care este accesibilă numai în urma procesului de conectare la cont. Dacă este necesar, orice altă informație referitoare la comandă se poate trimite pe adresa de e-mail a cumpărătorului.
  3. Părțile contractante au încheiat un acord care stipulează că metoda de comunicare aleasă este prin intermediul e-mail-ului.
  4. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul stabilit în confirmarea comenzii, incluzând aici și costurile de livrare (denumit în cele ce urmează „prețul de achiziție”), ramburs, la primirea comenzii sau prin transfer bancar, în contul menționat de către vânzător în confirmarea comenzii.
  5. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru produsele comandate în intervalul specificat în confirmarea comenzii sau, cel mai târziu, la momentul livrării comenzii.
  6. Informațiile cu privire la anumiți pași care duc la încheierea contractului rezultă din acești Termeni și Condiții. Cumpărătorul trebuie să aibă posibilitatea de a verifica și, eventual, de a corecta contractul înainte de a confirma comanda. Contractul care se încheie între părți este în limba slovacă, Dacă nu există circumstanțe care să împiedice încheierea contractului pentru niciuna dintre părți, este posibil ca limba aleasă pentru contractul ce urmează să fie încheiat să fie inteligibilă pentru ambele părți.
  7. De asemenea, operatorul trebuie să pună la dispoziția cumpărătorului toate documentele relevante pentru achiziția de bunuri: factura (document fiscal) și, dacă se aplică, certificat de garanție (dacă sunt puse la dispoziție de către producător).
  8. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda prin e-mail sau telefon, însă nu mai târziu de 24 de ore de la confirmarea comenzii. În cazul în care sunteți nevoit/ă să anulați comanda, atunci este necesar să formulați o cerere pe care să o trimiteți pe adresa de e-mail salut@dedoles.ro sau să sunați la următorul număr de telefon +421334440005. 

IV. Prețul

  1. Toate prețurile pentru bunuri și servicii sunt considerate drept finale, adică incluzând și TVA-ul aferent impus de legislația în vigoare în Republica Slovacă (de regulă acesta este de 20% – suma exactă se regăsește mereu pe factură); cu toate acestea, prețul nu include costurile de livrare.
  2. Toate ofertele speciale sunt valabile până la epuizarea stocurilor, cu excepția cazului în care este altfel specificat pentru un anume produs.
  3. Orice alte discount-uri suplimentare oferte în plus față de reducerea deja aplicată produsului pe site-ul nostru web, discount-uri individuale oferite clienților sau discount-uri oferite pe baza cooperării magazinului nostru online cu terți nu pot fi combinate.
  4. Prețul final este menționat în formularul de comandă, înainte de confirmarea comenzii; acesta include TVA, precum și toate celelalte taxe (taxe poștale, de ambalare), pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru a primi bunurile sau serviciile respective. Nu este posibilă modificarea unilaterală a prețului din partea vânzătorului.

V. Condițiile de livrare

  1. Bunurile aflate în stoc se trimit în următoarea zi lucrătoare.
  2. Bunurile care nu sunt disponibile în stoc sunt mereu marcate cu „Momentan indisponibil”.
  3. Cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul au convenit altfel în contractul de cumpărare, noi, în calitate de vânzător, suntem obligați să vă onorăm comanda și să vă trimitem bunurile nu mai târziu de 30 de zile de la primirea comenzii. Dacă bunurile comandate sau o parte din bunurile comandate nu pot fi livrate în intervalul menționat mai sus, vă vom informa cu privire la această situație cât mai repede posibil și vă vom notifica cu privire la data de livrare estimată sau vă vom sugera livrarea de produse de înlocuire. Dacă nu putem furniza bunurile într-un termen suplimentar, aveți dreptul de a vă retrage din contract. În cazul în care ați plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, veți obține o rambursare în termen de 14 de zile în contul bancar preferat de dumneavoastră.
  4. Comenzile sunt procesate în fiecare zi lucrătoare.

VI. Locul și metoda de livrare

  1. Obligația de a livra bunurile este îndeplinită prin livrarea bunurilor clientului sau persoanei autorizate, specificate în comandă. Bunurile sunt trimise prin Curier sub forma unei scrisori/unui pachet sau. Contra unei taxe suplimentare. Prin urmare, trebuie să adăugați 5-7 zile lucrătoare pentru livrare, aceasta fiind perioada de livrare a bunurilor trimise prin Curier sau 1 zi lucrătoare pentru livrarea bunurilor prin curier.
  2. Puteți ridica personal bunurile în sucursala Preluare personală în Coletărie (180 puncte de ridicare).
  3. Vă vom notifica prin e-mail în momentul în care comanda dumneavoastră a fost predată curierului. În cazul în care produsele nu au ajuns la dumneavoastră în decurs de 7 zile de la primirea e-mailului nostru, vă rugăm să luați legătura cu serviciul de livrare și cu noi. Vă vom oferi prin e-mail mai multe informații legate de pachetul dumneavoastră și vă vom transmite posibilele motive pentru care livrarea nu a fost efectuată. Dacă aveți un cont de utilizator, atunci puteți verifica oricând statusul actual al comenzii dumneavoastră, accesând secțiunea Comenzile mele.
  4. Clientul are obligația de a prelua personal bunurile la locul și ora stabilite sau de a organiza preluarea acestora. Clientul confirmă primirea bunurilor în scris, în nota de livrare, aceasta reprezentând și dovada plății pentru produsele achiziționate, în cazul în care se face uz de metoda plată la livrare. După efectuarea plății, clientul primește o factură prin e-mail, care servește și drept un certificat de garanție. Alături de produse, clientul primește și un sumar al comenzii, utilizat numai cu titlu informativ și nu servește drept document fiscal.
  5. Obligația de a livra bunurile se consideră a fi îndeplinită chiar dacă clientul nu preia bunurile la locul și ora stabilite sau refuză să preia bunurile. În eventualitatea în care clientul nu preia bunurile, iar bunurile ne sunt returnate, avem dreptul de a ne retrage din contractul de achiziție și să solicităm clientului plata aferentă transportului de retur (vânzătorul are dreptul la repararea prejudiciului în conformitate cu Art. 420 și alineatele următoare din Codul Civil), plată care însumează costurile pentru încercarea eșuată de a livra bunurile – taxele poștale aferente returului produselor. Relivrarea pachetului este posibilă numai în urma unui acord comun. De asemenea, vânzătorul are dreptul să nu exercite dreptul la repararea prejudiciului sau să exercite acest drept numai parțial.
  6. Nu suntem responsabili pentru livrarea întârziată, cauzată de o adresă greșit menționată a destinatarului. Clientul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea bunurilor la locul livrării. Prin preluarea lor, riscul de distrugere accidentală și deteriorare accidentală este transferat clientului.
  7. La primirea pachetului, clientul are dreptul să verifice dacă ambalajul prezintă deteriorări (deteriorări mecanice cauzate de transport) și să verifice dacă bunurile nu prezintă defecte. În cazul unor deteriorări vizibile ale ambalajului sau ale bunurilor, clientul are dreptul de a nu prelua pachetul. În cazul în care pachetul este deteriorat, cumpărătorul nu preia produsele și scrie un proces-verbal, alături de compania responsabilă cu livrarea.

VII. Metoda de plată, taxele poștale, precum și alte taxe

Cumpărătorul trebuie să achite vânzătorului prețul de achiziție prin următoarele metode:

  1. carte de credit
  2. plata la livrare (începând de la 5 lei)
  3. transfer bancar în următorul cont: IBAN: RO10CITI0000000120361007 SWIFT: CITIROBU

Pentru mai multe informații referitoare la opțiunile de plată, vă rugăm să dați clic aici.

  1. Cumpărătorul poate folosi un cupon de reducere și poate obține reducerea corespunzătoare la momentul aplicării respectivului cupon. Cupoanele de reducere se pot folosi o singură dată. Cuponul de reducere nu poate fi preschimbat în bani.
  2. Următoarele taxe poștale se adaugă la prețurile bunurilor în conformitate cu metoda de livrare și adresa. Condițiile complete de transport pot fi găsite aici.
  3. Nu se aplică alte taxe suplimentare, precum taxa de ambalare.

VIII. Restul Dedoles

  1. Atunci când comandați de pe site-ul www.dedoles.ro, înainte de a confirma comanda, puteți alege să rotunjiți suma totală a comenzii dumneavoastră și să contribuiți astfel cu diferența de bani în contul asociației „For Trees/Pentru Copaci”. În cazul în care decideți să contribuiți în contul acestei asociații, noi trimitem diferența numită „Restul Dedoles” în contul asociației „For Trees/Pentru Copaci”. De regulă, trimitem Restul Dedoles îl trimitem o dată pe lună către contul asociației. Restul dumneavoastră Dedoles este listat drept item separat pe factură. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care ați plătit în avans pentru comanda dumneavoastră sau în cazul în care ați preluat-o deja și ați plătit pentru ea (indiferent dacă este vorba de preluare personală sau de ramburs la livrare) și ați luat decizia ulterioară de a returna comanda alături de o cerere de rambursare, nu vă vom rambursa banii care însumează Restul Dedoles, pentru că aceștia vor fi fost deja transferați în contul asociației „For Trees/Pentru Copaci”. Pentru condițiile detaliate cu privire la Restul Dedoles, vă rugăm să dați clic aici.

IX. Perioada de garanție

  1. Pentru toate bunurile vândute în magazinul online, se aplică perioada de garanție legală de 24 de luni. În cazul bunurilor folosite și a bunurilor de tip second-hand, se aplică perioada de garanție de cel puțin 12 luni. Perioada de garanție începe din ziua preluării bunurilor de către cumpărător.
  2. În cazul în care pe produsul vândut, pe ambalaj sau în manual utilizatorului este menționată perioada de expirare, perioada de garanție nu expiră înainte de încheierea acestei perioade.
  3. În funcție de solicitarea cumpărătorului, vânzătorul este obligat să ofere o garanție în formularul scris (un certificat de garanție). Dacă natura bunurilor permite acest lucru, este suficient să se emită o dovadă de cumpărare în locul certificatului de garanție.
  4. Certificatul de garanție trebuie să conțină numărul de identificare al vânzătorului (nume și prenume, denumirea comercială sau numele vânzătorului, sediul social sau locul de desfășurare a activității), conținutul garanției, amploarea și gradul acesteia, perioada de garanție și informațiile necesare pentru aplicarea garanției. Dacă certificatul de garanție nu conține toate elementele esențiale menționate, acest lucru nu impune anularea garanției respective.
  5. Prin intermediul unei declarații incluse în certificatul de garanție emis cumpărătorului sau prin intermediul reclamei, vânzătorul poate oferi o garanție care depășește perioada de garanție legală. Condițiile și gradul unei asemenea garanții trebuie specificate de către cumpărător în certificatul de garanție.
  6. Garanția nu se aplică în cazul unor deteriorări ocazionale cauzate de utilizarea frecventă.
  7. Garanția nu se aplică cadourilor pe care le primiți gratuit sau premiilor din competiții.
  8. Dreptul la o reparație gratuită în garanție încetează:
  1. prin neprezentarea bunurilor complete, inclusiv a accesoriilor,
  2. dacă nu se raportează defectele evidente la momentul preluării bunurilor,
  3. la momentul expirării perioadei de garanție a bunurilor,
  4. prin tratament neprofesional și neglijent sau neglijând îngrijirea corectă a produsului,
  5. prin deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător.

 

  1. O schimbare a bunurilor care a avut loc în perioada de garanție ca urmare a utilizării frecvente, a utilizării incorecte sau a intervenției incorecte nu poate fi considerată defect, în special dacă:
  2. defectul a apărut în perioada de garanție ca urmare a uzurii naturale, a utilizării incorecte sau a tratamentului insuficient și necorespunzător,
  3. defectul a apărut ca urmare a modificărilor naturale ale materialelor din care sunt confecționate bunurile,
  4. defectul a fost produs ca urmare a oricăror daune cauzate de cumpărător sau de un terț, precum și ca urmare a altor intervenții incorecte.

 

X. Anularea comenzii

  1. Dacă doriți să anulați comanda care nu a fost procesată încă, contactați-ne cât mai curând posibil și indicați numărul comenzii dumneavoastră. Dacă comanda dumneavoastră a fost deja plătită, vom rambursa banii în termen de 14 de zile, în contul pe care l-ați utilizat pentru plată. În cazul plății cu cardul de credit (VISA, MasterCard), această perioadă poate fi prelungită din cauza procedurilor băncii de rambursare a plăților cu cardul.
  2. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comanda dacă nu putem livra bunurile din cauza indisponibilității acestora (stocuri epuizate sau retragere a ofertei) sau dacă nu putem livra bunurile în termenul convenit sau la un preț convenit, și/sau dacă livrarea bunurilor ne-ar cauza dificultăți disproporționate și cheltuieli disproporționate raportate la valoarea bunurilor comandate, cu excepția cazului în care am ajuns la un acord cu dumneavoastră în privința înlocuirii produselor respective. Vă vom notifica anularea prin telefon sau e-mail, fără întârzieri nejustificate. În cazul în care comandat a fost plătită integral sau parțial, vă vom returna banii în termen de 14 zile, în contul pe care l-ați utilizat pentru plată, cu excepția cazului în care este altfel stipulat.
  3. În cazul în care cumpărătorul utilizează în mod repetat cuponul de reducere, vânzătorul își rezervă, de asemenea, dreptul de a anula comanda.
  4. În cazul în care cumpărătorul nu plătește suma pentru comandă în termen de 14 de zile de la efectuarea comenzii, vânzătorul anulează comanda neplătită.

XI. Garanție

  1. Vânzătorul este responsabil pentru defectele bunurilor vândute la preluarea acestora de către cumpărător.
  2. Dacă defectele pot fi eliminate, atunci cumpărătorul are dreptul de a le elimina în mod corespunzător, gratuit și în timp util. Vânzătorul este obligat să elimine defectele fără întârzieri nejustificate. Cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului în locul solicitării de eliminare a defectelor sau poate cere schimbarea unei părți a produsului, dacă defectele implică numai o parte a acestuia și în cazul în care acest proces nu impune vânzătorului costuri disproporționate raportate la prețurile bunurilor și la gravitatea defectului. Vânzătorul poate schimba întotdeauna bunurile defecte pentru bunuri fără defecte în locul unei eliminări a defectului dacă nu va cauza dificultăți semnificative cumpărătorului.
  3. În cazul în care un defect nu poate fi eliminat și împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului, atunci cumpărătorul are dreptul de a schimba respectivul produs pentru un alt produs sau are dreptul de a se retrage din contract. Cumpărătorul se bucură de aceleași drepturi și în cazul în care defectele pot fi eliminate, însă cumpărătorul nu poate utiliza produsul în mod corespunzător din cauza apariției repetate a respectivelor defecte în urma reparației sau din cauza unui număr mare de defecte. În cazul în care defectele nu pot fi eliminate, cumpărătorul are dreptul de a obține o reducere corespunzătoare de la prețul bunurilor.
  4. Vânzătorul este obligat să specifice imediat metoda de gestionare a solicitării de garanție, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare din ziua în care a fost trimisă solicitarea de garanție sau, în cazuri justificate, în special în cazul în care este necesară o evaluare tehnică complexă a bunurilor sau este nevoie de service, în termen de 30 de zile din ziua în care a fost trimisă solicitarea de garanție. După ce se specifică metoda de gestionare a solicitării de garanție, garanția este tratată imediat; în cazuri justificate, solicitarea poate fi tratată ulterior, totuși, gestionarea unei solicitări de garanție nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii cererii de garanție. După ce expiră perioada de gestionare a solicitării de garanție, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau dreptul de a schimba produsele cu unele noi.
  5. Vânzătorul este obligat să confirme imediat acceptarea cererii de garanție și să ofere consumatorului o recipisă. Recipisa trebuie emisă cel târziu în același timp cu documentul care confirmă gestionarea cererii de garanție.
  6. Perioada de timp de la exercitarea dreptului la răspundere pentru defecte până la finalizarea procedurii de solicitare a garanției (predarea bunurilor reparate, invitație scrisă de asumare a responsabilității sau respingerea ei justificată) nu este inclusă în perioada de garanție. În cazul schimbului cu produse noi, perioada de garanție pentru noile bunuri începe din ziua preluării acestora.
  7. În cazul în care garanția este depusă de consumator în termen de 12 luni de la cumpărare, vânzătorul poate trata garanția prin respingere numai pe baza unei expertize. Indiferent de rezultatul expertizei, costurile de compensare pentru opinia expertului sau alte costuri legate de opinia expertului nu pot fi solicitate de la consumator.
  8. În cazul în care solicitarea de garanție este trimisă de către consumator la 12 luni după achiziție, iar solicitarea este respinsă de către vânzător, vânzătorul este obligat să informeze consumatorul în documentul care descrie modul de gestionare a solicitării unde poate trimite bunurile, pentru a obține o expertiză. Dacă bunurile sunt trimise în locul desemnat, pentru a obține o expertiză, costurile aferente expertizei, precum și toate costurile suplimentare sunt acoperite de către vânzător, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care consumatorul demonstrează, prin intermediul expertizei, faptul că vânzătorul este responsabil pentru defectul în cauză, atunci cumpărătorul poate trimite din nou solicitarea de garanție. Durata garanției este întreruptă pe perioada în care se așteaptă expertiza. Vânzătorul este obligat să plătească consumatorului toate costurile aferente obținerii expertizei, precum și toate costurile suportate în mod rezonabil în termen de 14 zile de la data retrimiterii solicitării de garanție. Solicitarea de garanție retrimisă nu poate fi respinsă.
  9. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail cu privire la rezultatul solicitării imediat după încheierea procesului de solicitare a garanției și, în același timp, protocolul pentru solicitarea garanției (dovada gestionării solicitării de garanție) se trimite cumpărătorului prin e-mail sau prin poștă. Documentul cu privire la gestionarea solicitării garanției nu trebuie să fie livrat în cazul în care consumatorul poate dovedi trimiterea solicitării garanției într-un alt mod.
  10. În cazul în care se trimite solicitarea de garanție, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la acest lucru prin trimiterea Formularului de Solicitarea a Garanției prin e-mail (pentru a se putea bucura de cea mai rapidă gestionare a solicitării) și este obligat să trimită bunurile înapoi, într-un ambalaj corespunzător pentru transport, alături de o descriere a defectului și o copie a dovezii de achiziție (eventual cu un certificat de garanție, dacă a fost emis) la adresa vânzătorului:

Dedoles-Frogman

Str. Borsului, Nr.56

410605 Oradea, Bihor

e-mail: salut@dedoles.ro

număr de telefon: +421334440005

 

  1. În cazul în care subiectul solicitării garanției este reprezentat de șosete sau lenjerie intimă, consumatorul trebuie să trimită un Formular de Solicitarea a Garanției alături de fotografii ale bunurilor la adresa de e-mail salut@dedoles.ro. După primirea e-mail-ului cu pozele în anexă, vânzătorul informează consumatorul cu privire la pașii următori.
  2. Cumpărătorul are dreptul la o compensare a costurilor inevitabile rezultate din exersarea dreptului la obținerea garanției. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care solicitarea de garanție a fost gestionată de către vânzător sau dacă este de părere că vânzătorul i-a încălcat drepturile, cumpărătorul se poate adresa vânzătorului cu o cerere pentru despăgubire. În cazul în care vânzătorul respinge o astfel de cerere sau nu răspunde la solicitare în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a depune o propunere de soluționare alternativă a litigiilor, în conformitate cu Art. 12 din Legea Nr. 391/2015 publicată în Colecția de Legi, cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor pentru consumatori și modificarea și suplimentarea anumitor acte.
  3. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de consumatorii (persoane fizice) care nu acționează în numele companiei lor, angajatorului sau branșei în momentul în care încheie un contract și își exercită drepturile din acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la litigiul dintre un consumator și un vânzător cu o valoare mai mare de 20 EUR, care rezultă dintr-un contract de consum la distanță.
  4. În temeiul Art. 3 al Legii Nr. 391/2015, subiectul litigiului alternativ vă poate percepe o taxă de până la 5 EUR, inclusiv TVA, pentru a iniția soluționarea litigiului. Puteți trimite o propunere în modul specificat în Art. 12 al Legii Nr. 391/2015 sau pe acest site web https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.
  5. Pentru a putea trimite propunerea pentru soluționarea alternativă a litigiilor, consumatorului poate folosi o platformă online special dezvoltată pentru rezolvarea litigiilor, disponibilă pe site-ul https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  6. Obiectul relevant pentru soluționarea alternativă a litigiului consumatorului cu vânzătorul Dedoles SRL este Inspectoratul de Control în Comerțul Slovac

STI, cu sediul social în Trnava pentru Regiunea Trnava, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, Republica Slovacă

număr de telefon: 033/ 5512 689

e-mail: tt@soi.sk

sau alte persoane juridice autorizate, înregistrate în lista de autorități pentru rezolvarea alternativă a litigiilor, aprobată de Ministerul Economiei din Republica Slovacă (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk)

XII. Retragerea din Contract

  1. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a menționa motivul în termen de 14 zile de la preluarea bunurilor, în conformitate cu Art. 7 din legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului în timpul vânzării de bunuri și prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță, în afara sediului vânzătorului, precum și în baza modificărilor și completărilor anumitor legi; În cazul în care produsele din aceeași comandă au fost livrate separat, perioada de retragere începe de la momentul preluării ultimului produs livrat.
  2. În cazul în care livrarea de bunuri constituie obiectul contractului, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract înainte de livrarea bunurilor. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, orice alt act adițional aflat în legătură cu acesta este anulat în consecință.
  3. În conformitate cu art. 517(1) din Codul Civil, clientul poate aplica retragerea numai în legătură cu partea care face obiectul contractului (în cazul în care obiectul contractului sau al comenzii cu caracter obligatoriu a fost livrarea mai multor bunuri); în acest caz, contractul este anulat numai în legătură cu această parte.
  4. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite acest drept, acesta este obligat să livreze personal retragerea scrisă din contractul de achiziție cel târziu în ultima zi a perioadei specificate, la adresa de contact a vânzătorului sau să depună retragerea pentru transportul poștal cel târziu în ultima zi a perioadei la adresa indicată în aceasta contacte. După depunerea retragerii, consumatorul este obligat să trimită sau să livreze personal obiectul contractului din care se retrage, împreună cu toate documentele relevante – de exemplu, o copie a facturii, a instrucțiunilor și a altor documente furnizate împreună cu bunurile; cel târziu în termen de 14 de zile de la data retragerii.
  5. Recomandăm cumpărătorilor să trimită bunurile printr-o companie de transport înregistrată și pe post de transport asigurat.
  6. Retragerea din contract trebuie să fie făcută de cumpărător în formă scrisă, într-un mod care să nu provoace îndoieli cu privire la faptul că retragerea din contract a avut loc sau sub forma unei înscrieri pe un alt suport durabil sau prin utilizarea formularului publicat pe https://www.dedoles.ro/reclamatii  (apăsați pe imagine, pentru a o salva și selectați opțiunea „Salvează fișier”. După aceea, puteți completa formularul pe calculatorul dumneavoastră și îl puteți scoate la imprimantă).
  7. Retragerea din contractul de achiziție, după cum este menționat anterior în Termenii și Condițiile prezentat trebuie să conțină informațiile solicitate în formularul publicat pe https://www.dedoles.ro/reclamatii , în mod special datele de identificate ale cumpărătorului, numărul comenzii și data comenzii, informațiile exacte cu privire la bunuri, modalitatea în care vânzătorul trebuie să returneze suma deja primită, în mod special numărul contului și/sau adresa cumpărătorului.
  8. Nu trimiteți înapoi bunurile achiziționate prin plata ramburs; bunurile livrate în acest fel nu vor fi acceptate.
  9. Operatorul magazinului online trebuie să ramburseze suma primită pentru bunuri/serviciu, inclusiv costurile pentru transport, în conformitate cu Art. 9 (3) Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, precum și costurile demonstrabile ca fiind aferente comenzi în termen de 14 zile de la primirea retragerii din contract. Cu toate acestea, operatorul nu este obligat să ramburseze suma înainte de a primi bunurile sau înainte ca clientul să prezinte dovada trimiterii bunurilor. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul s-a oferit să ridice personal bunurile. În timpul exercitării dreptului de retragere din contract, consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor pentru cea mai ieftină metodă de transport pusă la dispoziție de către vânzător.
  10. În conformitate cu Art. 7 (6) din Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, clientul nu se poate retrage din contract, în cazul în care obiectul contractului este reprezentat de:
  • vânzarea de bunuri confecționate în conformitate cu cerințele speciale ale consumatorului, bunuri confecționate la comandă sau bunuri create special pentru un consumator.
  1. Consumatorul suportă orice deducere din valoarea bunurilor care a fost cauzată de utilizarea acestora, dincolo de utilizarea necesară pentru a stabili funcționalitatea și caracteristicile bunurilor.

XIII. Protecția datelor cu caracter personal

  1. Pentru mai multe informații și pentru a consulta condițiile exacte cu privire la datele personale, prelucrarea și protecția acestora, vă rugăm să vizitați: https://www.dedoles.ro/prelucrarea-datelor-personale-pentru-scopuri-de-marketing

XIV. Buletine informative și e-mail-urile noastre

  1. În timpul înregistrării sau plasării unei comenzi, puteți alege să primiți în mod regulat știri de la noi (în medie o dată pe săptămână). De asemenea, puteți alege să vă abonați individual pe site-ul web, prin introducerea adresei de e-mail sau apăsând pe link-ul din e-mail-ul pe care vi l-am trimis. Vă puteți dezabona oricând de la buletin. De asemenea, vă vom informa prin e-mail și cu privire la procesarea comenzii, disponibilitatea și lipsa anumitor bunuri din stoc. Putem trimite în mod neregulat (până la de câteva ori pe an) tuturor clienților înregistrați informații importante legate de operarea magazinului nostru online și de utilizarea contului de utilizator. În cazul în care vă deranjează e-mail-urile noastre, vă rugăm să ne trimiteți un mail la salut@dedoles.ro sau la marketing@dedoles.ro.

XV. Dispoziții finale

  1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legislația Republicii Slovace. În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația este reglementată de legislația Republicii Slovace. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului impuse de legislația generală cu caracter obligatoriu.
  2. În conformitate cu Legea Nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor, publicată în Colecția de Legi, cu toate modificările și adăugirile ulterioare, vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în ceea ce privește cumpărătorul.
  3. Toate drepturile legate de site-ul web al vânzătorului, în special dreptul de autor asupra conținutului, inclusiv dispunerea site-ului web, fotografiile, materialele video, grafica, mărcile comerciale, siglele și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a anumitor părți ale acestuia fără consimțământul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio eroare cauzată de intervenția terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia contrar scopului său. În timpul utilizării magazinului online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu se angajează în nicio activitate care ar putea permite cumpărătorului sau terților o intervenție neautorizată sau utilizarea neautorizată a software-ului sau a altor componente care compun magazinul online și utilizarea magazinului online, piesele sau echipamentele software ale acestuia, într-o manieră care ar putea intra în conflict cu funcția sau scopul său.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, se arhivează de vânzător în format electronic, nefiind accesibil publicului.
  6. Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate de vânzător. Această dispoziție nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg din perioada de eficacitate a termenilor și condițiilor anterioare.
  7. Supravegherea respectării obligațiilor vânzătorului față de consumator este efectuată de Inspectoratul de Control în Comerțul Slovac (STI), în special la locul de muncă:

STI, cu sediul social în Trnava pentru Regiunea Trnava,

Pekárska 23, 917 01 Trnava 1

număr de telefon: 033/ 5512 689

e-mail: tt@soi.sk 

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

  1. Termenii și condițiile se aplică după cum este stipulat pe site-ul www.dedoles.ro, din ziua confirmării comenzii de către cumpărătorul care le acceptă necondiționat, lucru confirmat și de clicurile din confirmarea comenzii. Operatorul își rezervă dreptul de a schimba sau completa Termenii și condițiile. Cu toate acestea, comenzile considerate încheiate se supun versiunii valabile la momentul plasării comenzii.
  2. Prezentele Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 1 decembrie 2019 și anulează versiunea anterioară a Termenilor și Condițiilor generale comerciale standardizate.

 

Anexa Nr. 1

Formular de retragere

(vă rugăm să completați acest formular și să îl trimiteți numai în cazul în care doriți să vă retrageți din relația contractuală)

 

Către:

Dedoles, Ltd.,

cu sediul social în Za konickom 14, 902 01 Pezinok, Republica Slovacă

înregistrată la Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Bratislava I, Secția Sro, Nr.: 81976/B

Număr de identificare companie (ICO): 46 706 305

Nr. de identificare fiscală (DIC): 2023541630

Cod TVA (IC DPH): SK2023541630 

Număr de telefon: +421334440005

E-mail: salut@dedoles.ro

Prin prezenta declar/declarăm că eu/noi (*), mă retrag/ne retragem (*) din contractul de cumpărare al acestor bunuri/contractul de prestări servicii (*):  ..............

Data comenzii/data recepționării (*) ..............

Numele consumatorului/consumatorilor (*) ...............

Adresa consumatorului/consumatorilor (*) ...............

Semnătura consumatorului/consumatorilor (*) (numai în cazul în care acest formular este trimis în format fizic) ..........................

Data .................. 

(*) A se tăia ce nu se aplică

 

 

 

Anexa Nr. 2

Formular solicitare