Termeni și condiții

Termeni și condiții

I. Dispoziții generale

  1. Termenii și condițiile generale comerciale (denumite în cele ce urmează „Termeni și condiții”) se aplică în cazul achizițiilor online de pe site-ul www.dedoles.ro, operat de Dedoles, s. r. o., sediu social Košická 49, 821 08 Bratislava, Republica Slovacă, CIF: 46 706 305, înregistrată la Registrul Comerțului Judecătoriei Orașului Bratislava III, secțiunea: Sro, Nr.: 81976/B, e-mail: salut@dedoles.ro, persoană de contact: Jaroslav Chrapko.
  2. Termenii și condițiile reprezintă parte integrantă a contractului de cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător.
  3. Toate relațiile contractuale sunt încheiate în conformitate cu legislația valabilă în Republica Slovacă.
  4. În cazul în care partea contractantă este consumatorul, relațiile care nu sunt reglementate de prezentele clauze și condiții respectă următoarele legi:
  • Legea Nr. 40/1964 publicată în Colecția de Legi, din Codul Civil, cu toate modificările și adăugirile ulterioare;
  • Legea Nr. 250/2007 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului, cu toate modificările și adăugirile ulterioare;
  • Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului în timpul vânzării de bunuri și prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță, în afara sediului vânzătorului, precum și în baza modificărilor și completărilor anumitor legi;
  • Legea Nr. 22/2004 publicată în Colecția de Legi, cu privire la comerțul online și completările la Legea Nr. 128/2002 publicată în Colecția de Legi, cu privire la controlul statului asupra pieței domestice pe probleme de protecție a consumatorului și în baza modificărilor anumitor articole din Legea Nr. 284/2002 publicată în Colecția de Legi, cu toate modificările și adăugirile ulterioare.
  1. În cazul în care partea contractantă este vânzătorul, relațiile care nu sunt reglementate de prezentele clauze și condiții respectă Legea Nr. 513/1991 publicată în Colecția de Legi din Codul Comercial, cu modificările ulterioare.

II. Definirea termenilor

1. Contractul cu consumatorul se referă la orice contract, indiferent de forma legală a acestuia, care se încheie între vânzător și cumpărător.

2. Vânzător se referă la compania Dedoles, s.r.o., care operează magazinul online. Obiectul de afaceri al acestuia este vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online, accesibil la adresa www.dedoles.ro (numit în cele ce urmează „magazin online”).

3. Cumpărătorul se referă la clientul care încheie o înțelegere contractuală cu vânzătorul pe baza unui contract de cumpărare.

4. Clientul magazinului nostru online se referă la orice persoană fizică autorizată să efectueze acte juridice sau la orice persoană juridică care și-a exprimat interesul de a achiziționa bunuri din magazinul online. Pe baza acestor Termeni și Condiții și în anumite condiții, consumatorul indică o terță parte pe care consumatorul o desemnează în comanda fermă drept persoane căreia i se vor livra produsele comandate (denumite în cele ce urmează „persoana autorizată”). Menționarea numelui persoanei autorizate în comanda fermă constituie acordul acesteia de a prelua bunurile comandate.

 

III. Comanda și încheierea unui contract

  1. Cumpărătorul alege un produs pe baza ofertei actuale publicate în magazinul online, confirmă selecția printr-un clic pe butonul „INTRODUCE ÎN COŞ”, completează formularul de comandă (e-mail, precum și adresa de livrare în cazul achiziționării unui produs fizic), alege numărul de bucăți (sau, în mod alternativ, menționează alți parametri ai produsului) și selectează metoda de plată. Comenzile plasate prin intermediul magazinului online sunt considerate a fi comenzi ferme. În momentul în care se plasează o comandă, cumpărătorul confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și Condițiile prin apăsarea butoanelor corespunzătoare.
  2. Plasarea de bunuri oferite în magazinul online reprezintă propunerea de a încheia un contract, contract care este apoi încheiat prin confirmarea comenzii efectuată de către cumpărător și prin acceptarea acestei comenzi de către vânzător. După procesarea comenzii, vânzătorul are obligativitatea de a trimite fără întârziere confirmarea primirii comenzii (acceptarea comenzii) pe adresa de e-mai indicată de către cumpărător. Această confirmare include numărul comenzii, numele și lista cu bunuri, informații privind prețul bunurilor și costurile de livrare (tarife poștale), metoda de plată, informații despre timpul estimat de livrare a bunurilor, informații referitoare la locul unde bunurile urmează să fie livrate, informații despre vânzător sau alte informații. Prin primirea unui e-mail care confirmă primirea comenzii plasate, se încheie contractul de cumpărare.
  3. În cazul în care ați creat un cont în magazinul nostru online, comanda dumneavoastră va fi stocată în secțiunea „Comenzile mele”, care este accesibilă numai în urma procesului de conectare la cont. Dacă este necesar, orice altă informație referitoare la comandă se poate trimite pe adresa de e-mail a cumpărătorului.
  4. Părțile contractante au încheiat un acord care stipulează că metoda de comunicare aleasă este prin intermediul e-mail-ului.
  5. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul stabilit în confirmarea comenzii, incluzând aici și costurile de livrare (denumit în cele ce urmează „prețul de achiziție”), ramburs, la primirea comenzii sau prin transfer bancar, în contul menționat de către vânzător în confirmarea comenzii.
  6. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru produsele comandate în intervalul specificat în confirmarea comenzii sau, cel mai târziu, la momentul livrării comenzii.
  7. Informațiile cu privire la anumiți pași care duc la încheierea contractului rezultă din acești Termeni și Condiții. Cumpărătorul trebuie să aibă posibilitatea de a verifica și, eventual, de a corecta contractul înainte de a confirma comanda. Contractul care se încheie între părți este în limba română, Dacă nu există circumstanțe care să împiedice încheierea contractului pentru niciuna dintre părți, este posibil ca limba aleasă pentru contractul ce urmează să fie încheiat să fie inteligibilă pentru ambele părți.
  8. De asemenea, operatorul trebuie să pună la dispoziția cumpărătorului toate documentele relevante pentru achiziția de bunuri: factura (document fiscal) și, dacă se aplică, certificat de garanție (dacă sunt puse la dispoziție de către producător).
  9. În cazul în care împreună cu comanda se selectează un cadou la care clientul are dreptul în anumite condiții, ne rezervăm dreptul de a înlocui cadoul în funcție de situația actuală a stocurilor.
  10. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda prin e-mail sau telefon, în cazul în care comanda nu a fost procesată încă. Pentru a anula comanda, luați legătura cu noi prin intermediul formularului de contact sau apelând la numărul de telefon +421334440005.

IV. Prețul

  1. Toate prețurile pentru bunuri și servicii sunt considerate drept finale, adică incluzând și TVA-ul aferent impus de legislația în vigoare (suma exactă se regăsește mereu pe factură); cu toate acestea, prețul nu include costurile de livrare.
  2. Toate ofertele speciale sunt valabile până la epuizarea stocurilor, cu excepția cazului în care este altfel specificat pentru un anume produs.
  3. Orice alte discount-uri suplimentare oferite în plus față de reducerea listată pentru fiecare produs de pe site-ul nostru web, discount-urile individuale oferite clienților sau discount-urile oferite pe baza cooperării magazinului nostru online cu terți nu pot fi combinate.
  4. Prețul final este menționat în formularul de comandă, înainte de confirmarea comenzii; acesta include TVA, precum și toate celelalte taxe (taxe poștale, de ambalare), pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru a primi bunurile sau serviciile respective. Nu este posibilă modificarea unilaterală a prețului din partea vânzătorului.
  5. Procentajul de reducere aferent produsului este calculat pornind de la prețul original al articolului. Prețul original al articolului este prețul valabil la momentul lansării acestuia.
  6. Cel mai mic preț din ultimele 30 de zile este prețul minim la care produsul a fost vândut în ultimele 30 de zile (cu excepția prețului actual). În cazul în care produsul a fost vândut în mod constant la același preț pe parcursul perioadei specificate, cel mai mic preț din ultimele 30 de zile va fi echivalent cu prețul actual.

V. Condițiile de livrare

  1. Produsele care sunt în stoc sunt de obicei expediate în următoarea zi lucrătoare.
  2. Produsele care nu sunt în stoc sunt întotdeauna marcate cu mențiunea „Momentan indisponibil”.
  3. De obicei livrarea comenzii se face în termen de 30 de zile, dar în situații excepționale termenul de livrare poate fi prelungit, fapt pentru care ne cerem scuze anticipat. În cazul în care bunurile comandate sau o parte din mărfurile din comandă nu pot fi livrate în perioada menționată, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil despre această situație și vă vom informa cu privire la data estimată de livrare sau vă vom sugera livrarea mărfurilor de înlocuire. Dacă nu putem asigura bunurile în perioada suplimentară, aveți dreptul de a vă retrage din contract și în cazul plății prețului de achiziție sau a unei părți a acestuia, fondurile vă vor fi returnate în termen de 14 zile în contul bancar. specificat de dvs.
  4. Comenzile sunt procesate în fiecare zi lucrătoare.

     

VI. Locul și metoda de livrare

  1. Obligația de a livra bunurile este îndeplinită prin livrarea bunurilor clientului sau persoanei autorizate, specificate în comandă. Bunurile sunt trimise prin Curier sub forma unei scrisori/unui pachet, contra unei taxe suplimentare. Prin urmare, trebuie să adăugați 5-7 zile lucrătoare pentru livrare, aceasta fiind perioada de livrare a bunurilor trimise prin Curier sau 1 zi lucrătoare pentru livrarea bunurilor prin curier.
  2. Puteți ridica personal bunurile în sucursala Packeta – ridicare personală.
  3. Vă vom notifica prin e-mail în momentul în care comanda dumneavoastră a fost predată curierului. În cazul în care produsele nu au ajuns la dumneavoastră în decurs de 7 zile de la primirea e-mailului nostru, vă rugăm să luați legătura cu serviciul de livrare aferent și cu noi. Vă vom oferi prin e-mail mai multe informații legate de pachetul dumneavoastră și vă vom transmite posibilele motive pentru care livrarea nu a fost efectuată. Dacă aveți un cont de utilizator, atunci puteți verifica oricând statusul actual al comenzii dumneavoastră, accesând secțiunea Comenzile mele.
  4. Clientul are obligația de a prelua personal bunurile la locul și ora stabilite sau de a organiza preluarea acestora. Clientul confirmă primirea bunurilor în scris, în nota de livrare, aceasta reprezentând și dovada plății pentru produsele achiziționate, în cazul în care se face uz de metoda plată la livrare. După efectuarea plății aferente comenzii, clientul primește o factură prin e-mail, care servește și drept certificat de garanție.
  5. Obligația de a livra bunurile se consideră a fi îndeplinită chiar dacă clientul nu preia bunurile la locul și ora stabilite sau refuză să preia bunurile. În eventualitatea în care clientul nu preia bunurile, iar bunurile ne sunt returnate, avem dreptul de a ne retrage din contractul de achiziție și să solicităm clientului plata aferentă transportului de retur (vânzătorul are dreptul la repararea prejudiciului în conformitate cu Art. 420 și alineatele următoare din Codul Civil), plată care însumează costurile pentru încercarea eșuată de a livra bunurile – taxele poștale aferente returului produselor. Nu este posibilă relivrarea coletului. De asemenea, vânzătorul are dreptul să nu exercite dreptul la repararea prejudiciului sau să exercite acest drept numai parțial.
  6. Nu suntem responsabili pentru livrarea întârziată, cauzată de o adresă greșit menționată a destinatarului. Clientul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin preluarea bunurilor la locul livrării. Prin preluarea lor, riscul de distrugere accidentală și deteriorare accidentală este transferat clientului.
  7. La primirea pachetului, clientul are dreptul să verifice dacă ambalajul prezintă deteriorări (deteriorări mecanice cauzate de transport) și să verifice dacă bunurile nu prezintă defecte. În cazul unor deteriorări vizibile ale ambalajului sau ale bunurilor, clientul are dreptul de a nu prelua pachetul. În cazul în care pachetul este deteriorat, cumpărătorul nu preia produsele și scrie un proces-verbal, alături de compania responsabilă cu livrarea.

VII. Metoda de plată, taxele poștale, precum și alte taxe

  1. Cumpărătorul trebuie să achite vânzătorului prețul de achiziție prin următoarele metode:
  • carte de credit
  • plata la livrare
  • transfer bancar în următorul cont: IBAN: RO10CITI0000000120361007 SWIFT: CITIROBU

Pentru mai multe informații referitoare la opțiunile de plată, vă rugăm să dați clic aici.

  1. Cumpărătorul poate utiliza un cupon de reducere și poate beneficia de reducerea respectivă la răscumpărarea acestuia. Cupoanele de reducere se pot folosi o singură dată. Cuponul de reducere nu poate fi preschimbat în bani.
  2. Următoarele taxe poștale se adaugă la prețurile bunurilor în conformitate cu metoda de livrare și adresa. Condițiile complete de transport pot fi găsite aici.
  3. Voucherul cadou poate fi utilizat o singură dată pentru a achiziționa bunuri din magazinul online www.dedoles.ro până la data specificată ca perioadă de valabilitate (valabil până la).
  4. Codul menționat pe voucher trebuie introdus la crearea comenzii. Introduceți numărul voucherului în câmpul „Cupon de reducere/Voucher cadou” din coșul de cumpărături.
  5. Valoarea voucherului este indicată pe fiecare voucher ca fiind o sumă care include TVA.
  6. În cazul în care suma aferentă comenzii/achiziției:
     a) este mai mare decât valoarea voucherului, atunci clientul trebuie să plătească diferența,
     b) mai mică decât valoarea voucherului, atunci restul valorii se va pierde fără rambursare (voucherul poate fi folosit doar pentru o singură comandă).
  7. La o singură comandă se poate utiliza cel mult un voucher cadou.
  8. Voucherul cadou nu poate fi preschimbat în numerar.
  9. Voucherul cadou este valabil numai în țara în care a fost achiziționat.
  10. În cazul returnării bunurilor plătite cu un voucher cadou, valoarea acestor bunuri este returnată prin intermediul unui nou voucher cu valoarea bunurilor returnate.
  11. La prețurile declarate ale produselor se adaugă următoarele taxe poștale, în funcție de metoda și adresa de livrare. Aici puteți vedea condițiile complete de expediere.
  12. Cumpărătorul poate alege următoarele servicii suplimentare (alte taxe):

    1. "Prelucrarea prioritară a comenzii"
    2. " Ambalajul ecologic"
    3. "Prelungirea perioadei de returnare"
    4. "Livrare sigura"

14. În cazul în care valoarea totală a produselor din coșul de cumpărături în momentul creării unei comenzi este mai mică de 60 euro, vânzătorul adaugă o taxă de manipulare de 10 euro la suma rezultată după suma prețurilor produselor.

 

VIII. Mărunțiș Dedoles

  1. 1 Atunci când comandați de pe site-ul www.dedoles.ro, înainte de a confirma comanda, puteți alege să rotunjiți suma totală a comenzii dumneavoastră și să contribuiți astfel cu diferența de bani pentru proiecte care susțin plantarea de copaci, protejarea mediului sau grupurile dezavantajate. În cazul în care decideți să donați, noi trimitem diferența numită „Mărunțiș Dedoles” în contul asociației respective. De regulă, trimitem Mărunțișul Dedoles o dată pe lună către contul asociației. Mărunțișul dvs. Dedoles este listat drept item separat pe factură. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care ați plătit în avans pentru comanda dumneavoastră sau în cazul în care ați preluat-o deja și ați plătit pentru ea (indiferent dacă este vorba de preluare personală sau de ramburs la livrare) și ați luat decizia ulterioară de a returna comanda alături de o cerere de rambursare, nu vă vom rambursa banii care însumează Dedoles mărunțiș, pentru că aceștia vor fi fost deja transferați în contul asociației respective. Pentru condițiile detaliate cu privire la Mărunțișul Dedoles, vă rugăm să dați clic aici.

IX. Perioada de garanție

  1. Pentru toate bunurile vândute în magazinul online, se aplică perioada de garanție legală de 24 de luni. În cazul bunurilor folosite și a bunurilor de tip second-hand, se aplică perioada de garanție de cel puțin 12 luni. Perioada de garanție începe din ziua preluării bunurilor de către cumpărător.
  2. În cazul în care pe produsul vândut, pe ambalaj sau în manual utilizatorului este menționată perioada de expirare, perioada de garanție nu expiră înainte de încheierea acestei perioade.
  3. În funcție de solicitarea cumpărătorului, vânzătorul este obligat să ofere o garanție în formularul scris (un certificat de garanție). Dacă natura bunurilor permite acest lucru, este suficient să se emită o dovadă de cumpărare în locul certificatului de garanție.
  4. Certificatul de garanție trebuie să conțină numărul de identificare al vânzătorului (nume și prenume, denumirea comercială sau numele vânzătorului, sediul social sau locul de desfășurare a activității), conținutul garanției, amploarea și gradul acesteia, perioada de garanție și informațiile necesare pentru aplicarea garanției. Dacă certificatul de garanție nu conține toate elementele esențiale menționate, acest lucru nu impune anularea garanției respective.
  5. Prin intermediul unei declarații incluse în certificatul de garanție emis cumpărătorului sau prin intermediul reclamei, vânzătorul poate oferi o garanție care depășește perioada de garanție legală. Condițiile și gradul unei asemenea garanții trebuie specificate de către cumpărător în certificatul de garanție.
  6. Garanția nu acoperă uzura și distrugerea produsului.
  7. Cadourile primite gratuit sau câștiguri de la concursuri nu sunt acoperite de garanție.
  8. Dreptul la o reparație gratuită în garanție încetează:
     a) prin neprezentarea bunurilor complete, inclusiv a accesoriilor;
     b) prin omisiunea de a raporta orice defecte evidente în timpul preluării bunurilor;
     c) la expirarea perioadei de garanție a bunurilor;
     d) prin tratament neprofesionist și neglijent sau prin neglijarea îngrijirii corecte a produsului;
     e) prin deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător.
  9. O schimbare a bunurilor care a avut loc în perioada de garanție ca urmare a utilizării frecvente, a utilizării incorecte sau a intervenției incorecte nu poate fi considerată defect, în special dacă:
     a) defectul a apărut în timpul perioadei de garanție ca urmare a uzurii naturale, a utilizării incorecte sau a unui tratament insuficient și necorespunzător;
     b) defectul a apărut ca urmare a unor modificări naturale ale materialelor din care sunt fabricate bunurile;
     c) defectul a apărut ca urmare a oricărei deteriorări cauzate de cumpărător sau de o terță parte, precum și de alte intervenții incorecte.

X. Anularea comenzii

  1. Dacă doriți să anulați comanda care nu a fost procesată încă, contactați-ne cât mai curând posibil și indicați numărul comenzii dumneavoastră. Dacă comanda dumneavoastră a fost deja plătită, vom rambursa banii în termen de 14 de zile, în contul pe care l-ați utilizat pentru plată. În cazul plății cu cardul de credit (VISA, MasterCard), această perioadă poate fi prelungită din cauza procedurilor băncii de rambursare a plăților cu cardul.
  2. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comanda dacă nu putem livra bunurile din cauza indisponibilității acestora (stocuri epuizate sau retragere a ofertei) sau dacă nu putem livra bunurile în termenul convenit sau la un preț convenit, și/sau dacă livrarea bunurilor ne-ar cauza dificultăți disproporționate și cheltuieli disproporționate raportate la valoarea bunurilor comandate, cu excepția cazului în care am ajuns la un acord cu dumneavoastră în privința înlocuirii produselor respective. Vă vom notifica anularea prin telefon sau e-mail, fără întârzieri nejustificate. În cazul în care comandat a fost plătită integral sau parțial, vă vom returna banii în termen de 14 zile, în contul pe care l-ați utilizat pentru plată, cu excepția cazului în care este altfel stipulat.
  3. În cazul în care cumpărătorul utilizează în mod repetat cuponul de reducere, vânzătorul își rezervă, de asemenea, dreptul de a anula comanda.
  4. În cazul în care Cumpărătorul nu achită suma pentru comandă în perioada specificată, Vânzătorul va anula comanda neachitată.

XI. Schimb, returnare, reclamație

  1. Cumpărătorul are dreptul de a schimba, returna și reclama bunurile.
  2. Formularul web pentru schimbul/restituirea/reclamarea comenzii (denumit în continuare „asistentul pentru reclamații”) este utilizat de către cumpărător pentru schimbul, returnarea și reclamarea bunurilor achiziționate prin intermediul magazinului nostru online. La completarea formularului din asistentul de reclamații, cumpărătorului i se va oferi metoda de schimb/returnare/reclamare a bunurilor în funcție de categoria acestora. Cumpărătorul va urma apoi instrucțiunile din interfața asistentului pentru reclamații. Asistentul pentru reclamații oferă cumpărătorului toate informațiile necesare pentru procesarea schimbului/returului/reclamației aferente bunurilor specificate de către client (cerințe). După completarea formularului din asistentul pentru reclamații, vânzătorul va confirma prin e-mail primirea cererii.
  3. Vânzătorul este responsabil pentru defectele de fabricație dovedite ale bunurilor. Cumpărătorul are dreptul de a returna/reclama bunurile prin intermediul asistentului pentru reclamații disponibil pe pagina: Schimb, returnare și reclamație | Dedoles. Prin exercitarea dreptului cumpărătorului de a returna/reclama bunurile prin intermediul asistentului pentru reclamații, vânzătorul se angajează, după primirea acestei cereri, să trimită cumpărătorului o confirmare de primire a acesteia prin e-mail. De asemenea, cumpărătorul este informat prin e-mail cu privire la prelucrarea ulterioară a cererii sale. Returnarea/reclamarea bunurilor se rezolvă întotdeauna prin returnarea sumei aferente bunurilor în contul bancar al cumpărătorului în termenul legal de paisprezece (14) zile de la data solicitării, termen de care cumpărătorul este informat în prealabil în momentul completării formularului din asistentul pentru reclamații. Dacă returnarea obiectului returnării/reclamației de către vânzător are loc în ziua ulterioară zilei de solicitare a returnării/reclamației, termenele de tratare a returnării/reclamației în temeiul prezentului alineat curg de la data primirii obiectului returnării/reclamației de către vânzător; cu toate acestea, cel târziu din momentul în care vânzătorul împiedică sau refuză preluarea obiectului returnării/reclamației.
  4. În cazul unei dimensiuni nesatisfăcătoare/incorectă a bunurilor, cumpărătorul are dreptul de a schimba dimensiunea bunurilor comandate. Cumpărătorul formulează cererea de schimb de bunuri prin intermediul asistentului pentru reclamații. La primirea cererii, vânzătorul se angajează să trimită o confirmare de primire cumpărătorului prin e-mail. De asemenea, cumpărătorul este informat prin e-mail cu privire la procesarea ulterioară a cererii și cu privire la trimiterea bunurilor în mărimea solicitată. Vânzătorul se angajează să se conformeze cererii cumpărătorului de a modifica dimensiunea bunurilor, dacă dimensiunea dorită a bunurilor este disponibilă. De obicei, trimitem bunurile schimbate în mărimea necesară în termen de treizeci (30) de zile de la data livrării bunurilor de dimensiuni nesatisfăcătoare/incorecte.
  5. În cazul schimbului sau returului de bunuri, bunurile trebuie să îndeplinească criteriile (bunurile nu trebuie să fi fost spălate, purtare și nu trebuie să prezinte niciun semn de uzură), despre care cumpărătorul este notificat la momentul completării formularului din asistentul pentru reclamații și asupra cărora își dă consimțământul.
  6. Metoda de procesare a solicitării identificată de către asistentul pentru reclamații de pe site-ul nostru web este comunicată cumpărătorului direct la momentul completării formularului; în cazuri complexe numai târziu de trei (3) zile lucrătoare de la data solicitării; în cazuri justificate, în mod special în cazul în care este nevoie de o analiză tehnică complexă a condiției bunurilor, termenul de procesare nu depășește treizeci (30) de zile de la data reclamației. După stabilirea metodei de procesare a reclamației, reclamația este rezolvată imediat; în cazuri justificate, reclamația poate fi rezolvată mai târziu; cu toate acestea, rezolvarea reclamației nu durează mai mult de treizeci (30) de zile de la data realizării reclamației. Dacă subiectul reclamației este preluat de către vânzător în ziua ulterioară zilei în care s-a efectuat reclamația, termenul limită pentru procesarea reclamației în temeiul prezentului paragraf curge de la data preluării propriu-zise a problemei de către vânzător; cu toate acestea, cel târziu din momentul în care vânzătorul împiedică sau refuză preluarea obiectului returnării/reclamației.
  7. Perioada de timp de la exercitarea dreptului la răspundere pentru defecte până la finalizarea procedurii de solicitare a garanției (predarea bunurilor reparate, invitație scrisă de asumare a responsabilității sau respingerea ei justificată) nu este inclusă în perioada de garanție. În cazul schimbului cu produse noi, perioada de garanție pentru noile bunuri începe din ziua preluării acestora.
  8. În cazul în care garanția este depusă de consumator în termen de 12 luni de la cumpărare, vânzătorul poate trata garanția prin respingere numai pe baza unei expertize. Indiferent de rezultatul expertizei, costurile de compensare pentru opinia expertului sau alte costuri legate de opinia expertului nu pot fi solicitate de la consumator.
  9. În cazul în care solicitarea de garanție este trimisă de către consumator la 12 luni după achiziție, iar solicitarea este respinsă de către vânzător, vânzătorul este obligat să informeze consumatorul în documentul care descrie modul de gestionare a solicitării unde poate trimite bunurile, pentru a obține o expertiză. Dacă bunurile sunt trimise în locul desemnat, pentru a obține o expertiză, costurile aferente expertizei, precum și toate costurile suplimentare sunt acoperite de către vânzător, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care consumatorul demonstrează, prin intermediul expertizei, faptul că vânzătorul este responsabil pentru defectul în cauză, atunci cumpărătorul poate trimite din nou solicitarea de garanție. Durata garanției este întreruptă pe perioada în care se așteaptă expertiza. Vânzătorul este obligat să plătească consumatorului toate costurile aferente obținerii expertizei, precum și toate costurile suportate în mod rezonabil în termen de 14 zile de la data retrimiterii solicitării de garanție. Solicitarea de garanție retrimisă nu poate fi respinsă.
  10. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail cu privire la rezultatul solicitării imediat după încheierea procesului de solicitare a garanției și, în același timp, protocolul pentru solicitarea garanției (dovada gestionării solicitării de garanție) se trimite cumpărătorului prin e-mail sau prin poștă. Documentul cu privire la gestionarea solicitării garanției nu trebuie să fie livrat în cazul în care consumatorul poate dovedi trimiterea solicitării garanției într-un alt mod.
  11. În cazul depunerii unei cereri de garanție, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre aceasta prin completarea formularului online de schimb/returnare/reclamare a comenzii și să trimită bunurile înapoi într-un ambalaj adecvat pentru expediere, împreună cu documentul tipărit „Rezumat în PDF”, la adresa vânzătorului:

    Expandeco - Dedoles, s. r. o.
    Str. Michelangelo, Nr.25,
    410431 Oradea, Jud. Bihor

    e-mail: salut@dedoles.ro
     
    În cazul în care cumpărătorul nu are posibilitatea de a imprima un rezumat al reclamației, cumpărătorul este obligat să introducă în colet datele de identificare sub forma numărului de comandă.
  12. Cumpărătorul are dreptul la o compensare a costurilor inevitabile rezultate din exercitarea dreptului la obținerea garanției. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care solicitarea de garanție a fost gestionată de către vânzător sau dacă este de părere că vânzătorul i-a încălcat drepturile, cumpărătorul se poate adresa vânzătorului cu o cerere pentru despăgubire. În cazul în care vânzătorul respinge o astfel de cerere sau nu răspunde la solicitare în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a depune o propunere de soluționare alternativă a litigiilor, în conformitate cu Art. 12 din Legea Nr. 391/2015 publicată în Colecția de Legi, cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor pentru consumatori și modificarea și suplimentarea anumitor acte.
  13. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de consumatorii (persoane fizice) care nu acționează în numele companiei lor, angajatorului sau branșei în momentul în care încheie un contract și își exercită drepturile din acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la litigiul dintre un consumator și un vânzător cu o valoare mai mare de 20 EUR, care rezultă dintr-un contract de consum la distanță.
  14. În temeiul Art. 3 al Legii Nr. 391/2015, subiectul litigiului alternativ vă poate percepe o taxă de până la 5 EUR, inclusiv TVA, pentru a iniția soluționarea litigiului. Puteți trimite o propunere în modul specificat în Art. 12 al Legii Nr. 391/2015 sau pe acest site web https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.
  15. Pentru a putea trimite propunerea pentru soluționarea alternativă a litigiilor, consumatorului poate folosi o platformă online special dezvoltată pentru rezolvarea litigiilor, disponibilă pe site-ul https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  16. Organul relevant pentru soluționarea alternativă a litigiului dintre consumator și vânzătorul Dedoles, s. r. o. este Inspecția comercială slovacă.
     Inspectoratul STI cu sediul în Trnava pentru regiunea Trnava, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, Republica Slovacă
     număr de telefon: 033/ 5512 689
     e-mail: tt@soi.sk
     sau alte persoane juridice autorizate, înregistrate în lista de autorități pentru rezolvarea alternativă a litigiilor, aprobată de Ministerul Economiei din Republica Slovacă (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk)

XII. Retragerea din Contract

  1. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a menționa motivul în termen de 14 zile de la preluarea bunurilor, în conformitate cu Art. 7 din legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, cu privire la protecția consumatorului în timpul vânzării de bunuri și prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță, în afara sediului vânzătorului, precum și în baza modificărilor și completărilor anumitor legi; în cazul în care produsele din aceeași comandă au fost livrate separat, perioada de retragere începe de la momentul preluării ultimului produs livrat.
  2. În cazul în care livrarea de bunuri constituie obiectul contractului, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract înainte de livrarea bunurilor. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, orice alt act adițional aflat în legătură cu acesta este anulat în consecință.
  3. În conformitate cu art. 517(1) din Codul Civil, clientul poate aplica retragerea numai în legătură cu partea care face obiectul contractului (în cazul în care obiectul contractului sau al comenzii cu caracter obligatoriu a fost livrarea mai multor bunuri); în acest caz, contractul este anulat numai în legătură cu această parte.
  4. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite acest drept, acesta este obligat să livreze personal retragerea scrisă din contractul de achiziție cel târziu în ultima zi a perioadei specificate, la adresa de contact a vânzătorului sau să depună retragerea pentru transportul poștal cel târziu în ultima zi a perioadei la adresa indicată în acest contract. După depunerea retragerii, consumatorul este obligat să trimită sau să livreze personal obiectul contractului din care se retrage, împreună cu toate documentele relevante – de exemplu, o copie a facturii, a instrucțiunilor și a altor documente furnizate împreună cu bunurile; cel târziu în termen de 14 de zile de la data retragerii.
  5. Recomandăm cumpărătorilor să trimită bunurile printr-o companie de transport înregistrată și pe post de transport asigurat.
  6. Retragerea din contract trebuie să fie făcută de către cumpărător prin completarea formularului online de schimb/retur/reclamații a bunurilor într-un mod care să nu ridice îndoieli cu privire la retragerea din contract. În cazul în care cumpărătorul nu are posibilitatea de a imprima un rezumat al reclamației, cumpărătorul este obligat să introducă în colet datele de identificare sub forma numărului de comandă pentru bunurile returnate.
  7. Retragerea din contractul de achiziție, după cum este menționat anterior în Termenii și Condițiile prezentat trebuie să conțină informațiile necesare pentru procesarea cererii, în mod special datele de identificate ale cumpărătorului, numărul comenzii și data comenzii, informațiile exacte cu privire la bunuri, modalitatea în care vânzătorul trebuie să returneze suma deja primită, în mod special numărul contului și/sau adresa cumpărătorului.
  8. Nu trimiteți înapoi bunurile achiziționate prin plata ramburs; bunurile livrate în acest fel nu vor fi acceptate.
  9. Operatorul magazinului online trebuie să ramburseze suma primită pentru bunuri/serviciu, inclusiv costurile pentru transport, în conformitate cu Art. 9 (3) Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, precum și costurile demonstrabile ca fiind aferente comenzi în termen de 14 zile de la primirea retragerii din contract. Cu toate acestea, operatorul nu este obligat să ramburseze suma înainte de a primi bunurile sau înainte ca clientul să prezinte dovada trimiterii bunurilor. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul s-a oferit să ridice personal bunurile. În timpul exercitării dreptului de retragere din contract, consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor pentru cea mai ieftină metodă de transport pusă la dispoziție de către vânzător.
  10. În conformitate cu Art. 7 (6) din Legea Nr. 102/2014 publicată în Colecția de Legi, clientul nu se poate retrage din contract, în cazul în care obiectul contractului este reprezentat de:
     vânzarea de bunuri confecționate în conformitate cu cerințele speciale ale consumatorului, bunuri confecționate la comandă sau bunuri create special pentru un consumator.
  11. Consumatorul suportă orice deducere din valoarea bunurilor care a fost cauzată de utilizarea acestora, dincolo de utilizarea necesară pentru a stabili funcționalitatea și caracteristicile bunurilor.

În cazul unui schimb de bunuri (schimbarea mărimii sau a culorii bunurilor) de către cumpărător, cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul despre acest lucru prin completarea formularului online de schimb/retur/reclamație a comenzii și să trimită bunurile înapoi într-un ambalaj adecvat pentru expediere, împreună cu „Rezumatul în PDF” tipărit, care poate fi descărcat după confirmarea formularului online, la adresa vânzătorului:
 

Expandeco - Dedoles, s. r. o.
Str. Michelangelo, Nr.25,
410431 Oradea, Jud. Bihor

e-mail: salut@dedoles.ro

XIII. Protecția datelor cu caracter personal

  1. Pentru mai multe informații și pentru a consulta condițiile exacte cu privire la datele personale, prelucrarea și protecția acestora, vă rugăm să vizitați: https://www.dedoles.ro/totul-despre-cumparaturi-1/prelucrarea-datelor-personale

 

XIV. Informații comerciale despre produse și diverse promoții

  1. În momentul înregistrării sau al creării comenzii, cumpărătorul poate alege dacă dorește să primească periodic informații despre produse și diverse noutăți de la vânzător prin e-mail, SMS, notificări sau sub o altă formă. De asemenea, cumpărătorul poate alege să trimită informații comerciale în mod individual pe site, introducând adresa sa de e-mail sau făcând clic pe linkul din e-mailul pe care l-a primit de la vânzător. Poți seta frecvența newsletter-urilor și forma informațiilor și le poți modifica în orice moment în profilul tău de utilizator. Bineînțeles, cumpărătorul se poate dezabona de la primirea newsletter-urilor în orice moment prin intermediul unui link direct disponibil în aceste e-mail-uri, răspunzând prin SMS sau trimițând un e-mail la adresa de e-mail următoare, prin care își exprimă opoziția de a primi comunicări comerciale: gdpr@dedoles.sk. De asemenea, te poți dezabona cu ușurință de la newsletter, accesând oricând contul tău de utilizator.

    Vânzătorul informează cumpărătorul prin e-mail despre prelucrarea comenzii și disponibilitatea sau indisponibilitatea bunurilor. Din când în când (nu mai mult de câteva ori pe an), vânzătorul poate trimite informații importante aferente funcționării magazinului online al vânzătorului și utilizării contului de utilizator tuturor clienților înregistrați.  

    De asemenea, poți primi mai multe informații detaliate aici: https://www.dedoles.ro/totul-despre-cumparaturi-1/prelucrarea-datelor-personale

XV. Dispoziții finale

  1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legislația Republicii Slovace. În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația este reglementată de legislația Republicii Slovace. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului impuse de legislația generală cu caracter obligatoriu.
  2. În conformitate cu Legea Nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor, publicată în Colecția de Legi, cu toate modificările și adăugirile ulterioare, vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în ceea ce privește cumpărătorul.
  3. Toate drepturile legate de site-ul web al vânzătorului, în special dreptul de autor asupra conținutului, inclusiv dispunerea site-ului web, fotografiile, materialele video, grafica, mărcile comerciale, siglele și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a anumitor părți ale acestuia fără consimțământul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio eroare cauzată de intervenția terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia contrar scopului său. În timpul utilizării magazinului online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu se angajează în nicio activitate care ar putea permite cumpărătorului sau terților o intervenție neautorizată sau utilizarea neautorizată a software-ului sau a altor componente care compun magazinul online și utilizarea magazinului online, piesele sau echipamentele software ale acestuia, într-o manieră care ar putea intra în conflict cu funcția sau scopul său.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, se arhivează de vânzător în format electronic, nefiind accesibil publicului.
  6. Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate de vânzător. Această dispoziție nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg din perioada de eficacitate a termenilor și condițiilor anterioare.
  7. Supravegherea respectării obligațiilor vânzătorului față de consumator este efectuată de Inspectoratul de Control în Comerțul Slovac (STI), în special la locul de muncă:
     Inspectoratul STI cu sediul social în Trnava pentru Regiunea Trnava,
     Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
    număr de telefon: 033/ 5512 689
    e-mail: tt@soi.sk
    http://www.soi.sk
    http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
  8. Termenii și condițiile se aplică după cum este stipulat pe site-ul www.dedoles.ro, din ziua confirmării comenzii de către cumpărătorul care le acceptă necondiționat, lucru confirmat și de clicurile din confirmarea comenzii. Operatorul își rezervă dreptul de a schimba sau completa Termenii și condițiile. Cu toate acestea, comenzile considerate încheiate se supun versiunii valabile la momentul plasării comenzii.
  9. Prezentele Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 20. 11. 2023 și anulează versiunea anterioară a Termenilor și Condițiilor generale comerciale standardizate