Reclamații

Dacă doriți să reclamați produsele livrate, vă rugăm să completați „Formularul de reclamacie” și atașați-l la produsele revendicate.

Înainte de a trimite, vă rugăm să vă asigurați că aceasta nu este eroarea specificată mai jos:

O eroare a produselor nu poate fi considerată o modificare a proprietăților produselor, care:


- a avut loc în perioada de garanție ca urmare a uzurii sau utilizării incorecte, sau a tratamentului insuficient sau inadecvat,

În cazul unei reclamații cu privire la șosete, lenjerie de corp sau mască de protecție, vă rugăm să trimiteți fotografii ale produselor revendicate la adresa de e-mail salut@dedoles.ro - teamul nostru de asistență pentru clienți va evalua reclamația și vă va informa cu privire la următorii pași.

 

La reclamați produsului, trimiteți coletul prin poștă Factaj (fără ramburs) la adresa afișată în rezumatul final al cererii dvs. de schimb/returnare/reclamație.

(fără ramburs) la adresa:

Dedoles-Frogman

Str.Borsului, Nr.56

410605 Oradea,

Bihor

 

Vă vom informa despre procesarea coletului prin e-mail.