Reclamații

Ne pasă de satisfacția dumneavoastră, motiv pentru care încercăm să ne facem lucrul cât mai bine în fiecare zi. Cu toate acestea suntem doar oameni, așa că în ciuda eforturilor noastre, uneori se întâmplă că ceva nu merge bine. Dacă doriți să schimbați sau returnați produsele procedura este simplă:


A) Returnarea produselor

 

  • Dacă doriți să returnați produsele livrate, vă rugăm să completați „Formularul pentru retur și schimbul de produse”.
  • Dacă cadoul a făcut parte din comandă, este necesar să îl returnați împreună cu produsele. Dacă decideți să păstrați cadoul, valoarea actuală a acestuia va fi dedusă din suma returnată.
  • În cazul utilizării promoției gratuite 1 + 1, 2 + 1, etc., este necesar să returnați toate produsele care fac obiectul acestei promoții. În caz contrar, suma / valoarea pentru produsul nereturnat va fi dedusă din suma returnată.
  • Înainte de expediere, asigurați-vă că trimiteți produsele înapoi în starea inițială, produse nespălate și neuzate cu etichete originale. Din motive igienice, nu schimbăm șosetele sau boxeri pentru bărbați, maiouri, chiloți, lenjerie și costume de baie pentru femei și copii. De asemenea, nu acceptăm lenjeria probată și șosetele despachetate fără etichetele originale.
  • Despre primirea coletului veți fi informat prin e-mail.
  • Banii se vor retuna doar în contul bancar până la 14 zile de la primirea fizică a comenzii returnate și de la prelucrare.
  • Informații mai detaliate despre anularea contractului sunt reglementate în art. XII Termeni și condiții generale.

B) Schimbul produselor achiziționate

 

  • Dacă doriți să schimbați mărimea produselor livrate, vă rugăm să completați „Formularul pentru retur și schimbul de produse”.
  • Schimbăm doar bucată cu bucată. Nu este posibil schimbul pentru un alt motiv sau produs. Dacă sunteți interesat de alte produse, este necesară crearea unei noi comenzi și vă vom returna valoarea pentru produsele returnate ”.
  • Înainte de expediere, asigurați-vă că trimiteți produsele înapoi în starea inițială, produse nespălate și neuzate cu etichete originale. Din motive igienice, nu schimbăm șosetele sau boxeri pentru bărbați, maieuri, chiloți, lenjerie și costume de baie pentru femei și copii. De asemenea, nu acceptăm lenjeria probată și șosetele despachetate fără etichetele originale.
  • Despre primirea coletului veți fi informat prin e-mail.
  • Dacă produsele pentru schimb sunt în stoc, trimitem imediat coletul (taxa de transport nu se plătește). Dacă produsele nu sunt în stoc, vom trimite coletul după ce produsele vor ajunge în stoc. Veți fi informat prin e-mail despre expedierea coletului

 

Pentru A. a B.

La trimiterea produselor pentru schimb / retur, trimiteți pachetul prin firma de curierat (fără ramburs la livrare) la următoarea adresă:         

 

Dedoles-Frogman

Str.Borsului, Nr.56

410605 Oradea, Bihor

 

* adresa specificată nu este adresa unde sunt prelucrate reclamațiile și retururile, de aceea prelucrarea returului dvs. poate dura un pic mai mult. După procesare veți fi informat prin email.

 

Taxa de transport este suportată de către client (dumneavoastră).

 

Pentru A și B se poate folosi formularul care se găsește pe site www.dedoles.ro/reclamații (atașament de e-mail)

 

 

C) Reclamații

 

  • Dacă doriți să reclamați produsele livrate, vă rugăm să completați „Formularul pentru retur și schimbul de produse”.
  • Ca defect a produselor nu poate fi considerată modificarea caracteristicilor:

 

- apărute în perioada de garanție ca urmare a uzurii sau a utilizării greșite sau îngrijirea necorespunzătoare,

 

- a apărut în urma unor modificări naturale a materialului din care sunt fabricate produsele,

 

- a apărut ca o deteriorare în urma utilizării necorespunzătoare din partea cumpărătorului, unei persoane terțe sau a unei intervenții inadecvate.

 

  • În cazul reclamației pentru șosete sau lenjerie, vă rugăm să trimiteți formularul de reclamație completat împreună cu fotografiile produselor reclamate la adresa de e-mail salut@dedoles.ro - echipa noastră pentru serviciu clienți va evalua reclamația și vă va informa despre etapele următoare.

 

Produsele reclamate se trimit la următoarea adresă:

 

Dedoles-Frogman

Str.Borsului, Nr.56

410605 Oradea, Bihor

           

 

  • Despre primirea coletului veți fi informat prin e-mail.
  • Informații mai detaliate despre anularea contractului sunt reglementate în art. XI Termeni și condiții generale.