BLACK FRIDAY >

Reclamații

Ne dorim să fiţi mulțumit/ă, așa că în fiecare zi ne străduim să ne facem treaba cât mai bine. Cu toate acestea, și noi suntem doar oameni simpli, așa că în ciuda eforturilor noastre se poate întâmpla ca ceva să iasă greșit. Dacă doriţi să schimbaţi sau să returnaţi marfa, procedura este simplă:

1. Completaţi formularul de reclamații, anexat comenzii dvs.

2. Trimiteţi-ne produsele prin orice firma de curierat, împreună cu formularul pentru reclamații pe adresa noastră:

Dedoles-Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor

În momentul în care produsele reclamate ajung la noi, vă vom informa prin e-mail. Imediat vă comandăm produse noi, respectiv vă returnăm banii. Dacă avem în stoc produsele nou-comandate, le vom trimite spre dvs urgent – bineînțeles, a doua oară nu plătiţi taxe poștale. Ne vom strădui să vă returnăm banii în cont cât mai repede, în cel mult 30 de zile. Coletele retur se colectează la depozitul firmei de curierat, de unde ne sunt livrate la firmă săptămânal sau din două în două săptămâni. Aici retururile sunt prelucrate conform cerințelor clientului de pe formularul de reclamații. Imediat cum obținem returul dvs la firmă, primiţi email de confirmare și soluționare a returului.

Conditii pentru reclamații

Vă rugăm să trimiteţi produsele prin orice firmă de curierat şi să păstraţi dovada de expediere.

În cazul returnării produselor, suma totală a comenzii (cu excepția taxelor poștale) o să vă fie virată în cont. Virăm banii doar în cont bancar, nu și prin mandat poștal.

Puteţi accesa și tipări Formularul pentru reclamații și cu un click pe această imagine: