Reclamații

Ne dorim să fiţi mulțumit/ă, și de aceea ne străduim în fiecare zi, să ne facem treaba cât mai bine. Cu toate acestea, și noi suntem doar oameni, așa că în ciuda eforturilor noastre se poate întâmpla ca ceva să iasă greșit. Dacă doriţi să schimbaţi sau să returnaţi marfa, procedura este foarte simplă:

1. Completați formularul pentru reclamații care se găsește mai jos.

2. Din motive de igienă nu schimbăm șosete, boxeri pentru bărbați, maiouri, lenjerie intimă pentru femei, lenjerie de corp pentru copii și costume de baie. De asemenea, nu acceptăm returnarea sau schimbul lenjeriei de corp probate și șosetele despachetate fără etichete originale.

3. Trimiteţi-ne produsele prin oricare firmă de curierat, împreună cu formularul de reclamații pe adresa noastră:

Dedoles-Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor

* adresa specificată nu este adresa unde sunt prelucrate reclamațiile și retururile, de aceea prelucrarea returului dvs. poate dura un pic mai mult. După procesare veți fi informat prin email.

SCHIMBUL:

- Dacă marfa de schimb dorită de dvs. se află pe stoc, produsul nou-comandat, îl vom expedia imediat–pentru schimbare de produse transportul nu se plătește.
- Dacă noile produse de schimb nu se află pe stoc, este necesar să respectați data de livrare prevăzută pe site-ul nostru pentru produsul și mărimea acestuia la momentul procesării cererii.
- Schimbăm numai bucată pentru bucată. Schimbarea cu un alt motiv sau cu alt produs nu este posibilă.
- La trimiterea produselor pentru schimb sau retur, costul transportului este suportat de client.

RETURNAREA

- În cazul returnării banilor, aceștia se returnează în perioada standard în aprox. 2 săptămâni.

- Dacă cadoul a făcut parte din comandă este nevoie să fie returnat împreună cu produsele returnate. 

- Virăm banii doar în contul bancar, nu și prin mandat poștal.

- În cazul profitării de promoția 1+1 gratis sau 2+1 gratis se necesită în cazul returnării produselor, returnarea tuturor produsele la care se referea reducerea combinabilă.

CONDIȚIILE PENTRU RECLAMAȚIE

- Vă rugăm să nu trimiteți produsele returnate cu ramburs la livrare, deoarece acest gen de retururi nu este preluat.

Pentru reclamație sunt acceptate doar produsele nespălate și nepurtate cu etichetele originale.

Dacă cadoul nu este returnat, valoarea acestuia va fi dedusă din restituire. Pentru cadourile din comandă reclamația nu este acceptată.

Ca defect a produselor nu poate fi considerată modificarea caracteristicilor:

- apărute în perioada de garanție ca urmare a uzurii sau a utilizării greșite sau îngrijirea necorespunzătoare,

- a apărut în urma unor modificări naturale a materialului din care sunt fabricate produsele,

- a apărut ca o deteriorare în urma utilizării necorespunzătoare din partea cumpărătorului, unei persoane terțe sau a unei intervenții inadecvate.

Puteţi accesa și tipări Formularul pentru reclamații și cu un click pe această imagine: