Schimb, retururi și reclamații

Satisfacția clienților noștri este importantă pentru noi și, de aceea, încercăm să ne facem treaba cât mai bine în fiecare zi. În ciuda eforturilor noastre, se poate întâmpla uneori ca procesul să nu decurgă fără probleme. Ne dorim ca în fiecare din aceste situații să putem îndrepta lucrurile; astfel, clienții au opțiunea de a schimba/returna/reclama bunurile.

Dacă ai o cerere de schimb, retur sau reclamație, te rugăm să o introduci în sistem prin apăsarea butonului de mai jos:

Informații esențiale:

RETURNAREA BUNURILOR

  1. Cererea de returnare a bunurilor trebuie să fie transmisă prin intermediul formularului online.
  2. Clientul are la dispoziție 100 de zile de la primirea bunurilor pentru a le returna.
  3. Bunurile returnate trebuie să fie nepurtate, nespălate și să aibă ambalajul și etichetele originale.
  4. Lenjeria de corp și costumele de baie pot fi, de asemenea, returnate (sub rezerva condițiilor de la punctul 2). Costumele de baie pentru femei trebuie să aibă autocolantul original de igienă.
  5. Adresa de retur va fi indicată în instrucțiuni după completarea formularului online.
  6. Clientul va returna bunurile pe propria cheltuială.
  7. Clientul va fi informat pe e-mail cu privire la primirea și procesarea bunurilor returnate.
  8. Rambursarea aferentă returului se va face în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor la adresa specificată.

SCHIMBAREA BUNURILOR

  1. Cererea de schimbare a bunurilor trebuie să fie transmisă prin intermediul formularului online.
  2. Clientul are la dispoziție 100 de zile de la primirea bunurilor pentru a le schimba.
  3. Bunurile returnate trebuie să fie nepurtate, nespălate și să aibă ambalajul și etichetele originale.
  4. Lenjeria de corp și costumele de baie pot fi, de asemenea, schimbate (sub rezerva condițiilor de la punctul 2). Costumele de baie pentru femei trebuie să aibă autocolantul original de igienă.
  5. Adresa pentru livrarea bunurilor schimbate va fi indicată în instrucțiuni după completarea formularului online.
  6. Clientul va returna bunurile pe propria cheltuială.
  7. Clientul va fi informat pe e-mail cu privire la primirea și procesarea bunurilor trimise pentru schimb. Ulterior, bunurile solicitate pentru schimb vor fi trimise clientului pe cheltuiala noastră.
  8. În cazul în care bunurile sunt schimbate, clientului i se trimite o factură, însă aceasta are doar un scop informativ și nu înseamnă că este nevoie să se efectueze din nou plata pentru bunuri.
  9. Schimbul de bunuri pentru o altă dimensiune este posibilă doar o singură dată. În cazul în care nici a doua mărime nu este corespunzătoare, clientul poate trimite înapoi bunurile în conformitate cu instrucțiunile de mai sus (vezi RETURNAREA BUNURILOR).

RECLAMAREA BUNURILOR

  1. Solicitarea de reclamație trebuie făcută prin intermediul formularului online și trebuie respectate instrucțiunile de mai jos.
  2. În mod normal, reclamațiile sunt rezolvate prin rambursarea banilor clientului în termen de 14 zile de la procesarea cererii de reclamație.